Vest: U Koceljevačkoj srednjoj školi formirano svih pet odeljenja

U Koceljevačkoj srednjoj školi formirano svih pet odeljenja

U Koceljevačkoj srednjoj školi formirano svih pet odeljenja

 

U petak će svoje srednjoškolsko obrazovanje u Koceljevi otpočeti 90 učenika u pet odeljenja prvog razreda. U Srednjoj školi ne kriju zadovoljstvo zbog formiranja svih odeljenja, što je posebno značajno ako se ima u vidu činjnica da u tamnavskom kraju  nikada nije bilo manje svršenih osnovaca.                                                                                                                             

–Mi smo prezadovoljni formiranjem svih pet odeljenja prvog razreda. Broj osmaka je bio najmanji ikada, tek 90, a nekada je iz osnovne škole izlazilo i do 150. Kada se od ovog broja odbije određeni procenat onih koji su želeli da upišu neke škole na strani, smerove koje mi ne možemo da im ponudimo, onda je zaista za nas veliki uspeh to što smo oformili sva odeljenja i trećeg i četvrtog stepena- izjavio je direktor Srednje škole Veroljub Matić i dodao da je uprkos malom broju svršenih osmaka veliki procenat njih, čak 80 odsto, odlučilo da svoje obrazovanje nastavi baš u Koceljevi.                                   

Najveće interesovanje ove godine bilo je za ekonomsku i poljoprivrednu struku četvrtog stepena, dok je u odnosu na prethodne godine, nešto manje bilo za smer mašinski tehničar za kompjutersko konstruisanje.                                                                                                                                                       

–Poljoprivredni tehničar je u poslednjih par godina jedan od najtraženijih smerova, veoma popularan među mladima, što je neverovatno, jer su poljoprivredne škole u drugim mestima prilično prazne, a kod nas je situacija obrnuta. Ove godine je treći stepen mašinske struke takođe bio veoma atraktivan za srednjoškolce- rekao je Matić.                                       

On je dodao da je bilo manjih problema sa nastavnim kadrovima u oblasti mašinske struke, ali da su na veliko zadovoljstvo škole i đaka, oni prevaziđeni. Tradicionalno, kao i u većini škola u Srbiji, profesora matematike nema dovoljno, dok su ostali predmeti stručno zastupljeni, te ova obrazovna ustanova spremno dočekuje sutrašnji zvuk školskog zvona koji će najaviti početak nove  školske godine.                                                                                     

Nema problema ni u prostornim kapacitetima. Školska zgrada je pre nekoliko godina u potpunosti renovirana. U toku letnjeg raspusta zaposleni u školi su tradicionalno realizovali još jednu radnu akciju. Ovoga puta na školskom terenu.                                                                                                 

–Uradili smo zaštitnu ogradu koja je bila problematična, posebno u delu prema reci Rasnici. Uzeli smo mrežu koja važi za najpostojaniju i mi, radnici škole, smo se okupili na letnjoj radnoj akciji, uradili šta smo planirali i druženje nastavili uz kotlić- priča direktor. 

NOVINE NA POČETKU ŠKOLSKE GODINE

Nastava će se u koceljevačkoj srednjoj školi, kao i do sada, odvijati u dve smene. Ono što je novina za sve obrazovne ustanove u Srbiji, pa i u ovoj, jeste drugačiji početak školske godine. Naime, planirano je da prva nedelja protekne u razgovoru i radionicama na temu loših navika mladih.                                                                                                                           

-Mnogi znaju da kažu da su deca sa lošim navikama. Evo, sada imamo prvu nedelju dana školske godine da razgovaramo sa decom u školi, da probamo da korigujemo neke stvari za koje mislimo da nisu dobre. I mi ćemo se potruditi da to vreme iskoristimo na najbolji mogući način. Imali smo sastanak na kojem smo osmislili teme po kojima ćemo raditi da bi od svega ovoga bilo koristi a ne da protraćimo to vreme. Mi smo i vaspitači i hajmo sada da obavljamo i tu ulogu, da pokušamo da nešto uradimo, da promenimo. Druga nedelja je predviđena da se utvrdi na kom nivou znanja su učenici. Ocena neće biti već da se na osnovu dobijenih rezultata prave operativni planovi i da se dalje radi sa đacima. I to mislim da je u redu. Uvek neki plan postoji, radi se po njemu, ne vezano za to da li učenici to mogu da prate, da li imaju dostignut potreban nivo znanja za takve planove- zaključio je Matić i ocenio da ako se  početak školske godine iskoristi na način na koji je zamišljen, korisni efekti neće izostati. 

 



Podeli:

Povezane vesti

Ostavite komentar